Skip to content

Pengiun + Jane Eyre

26 augusti, 2010

Åt lunch på Kulturhuset i Stockholm idag och kunde inte låta bli att titta in på Pocketshop som ligger i samma hus. Jag tror att just den Pocketshopen är den trevligaste i Stockholmsområdet, kanske för att det inte känns så inklämd som den på Centralstationen.

Iallafall hittade jag en massa trevlig läsning men hejdade mig i sista sekund. Dock stod jag och fingrade rätt länge på The Selected Works of T.S. Spivet av Reif Larsen. Men det slutade med en penguin-mug. Hade gärna sett att Pygmalion fanns då det är en av min favorit bland klassikerna men det blev min systers favorit istället, Jane Eyre.

2 kommentarer leave one →
  1. 30 augusti, 2010 03:09

    Hurra, min Penguin mug-faiblesse sprider sig! 😀

    P.S. Hur får du text på ditt Polaroid-foto? Jag har Mac och använder ett program som heter Poladroid för att få till Polaroid-looken, men än har jag inte klurat ut hur man lägger till text i underkanten

    • 30 augusti, 2010 03:25

      Använde iphonen för att ta bilden och Polarize-appen för att få polaroidlooken och då kan man lägga till text. Vet inte hur du kan göra annars för att få dit text tyvärr…

Kommentera

